Sectiunea de preturi in UI UX design este o colectie de elemente UI care indica cat costa un produs, un serviciu sau un abonament. Aceasta include numele planului cu lista de functii, pretul, etichetele "recomandat" sau "popular" (optional) si butoane de call-to-action.
Ca si UI UX designers, putem sa afisam preturile unui produs in platforma noastra digitala prin mai multe moduri:
Cardurile de preturi structureaza preturile si informatiile necesare sub forma de lista. Caracteristicile sunt indicate prin pictograme relevante, de exemplu, puncte de marcaj sau iconite "bifat".
Cardurile de preturi in UI UX design sunt eficiente atunci cand exista o distinctie clara intre pachetele disponibile. Acest tip de design pentru preturi este recomandat sa fie folosit doar in cazurile in care numarul de caracteristici prezentate este mic si cardurile nu se potrivesc pe ecran.
Tabelele de preturi in UI UX design sunt bune daca aveti nevoie de o structura mai stricta. Ele includ coloane in partea de sus cu optiunile de pret si randuri pentru listarea caracteristicilor. Acest lucru este bun pentru a compara clar planurile intre ele, aratand care planuri includ o anumita caracteristica.
Tabelele de preturi pot afisa o lista lunga de caracteristici. Aceste tipuri de design pentru preturi sunt utilizate pentru produse tehnice sau abonamente cu multe caracteristici.
Slide-urile de preturi sunt folosite de UI UX designers atunci cand exista multe optiuni disponibile. in acest fel, utilizatorii isi pot personaliza optiunile de pachet conform nevoilor sau preferintelor lor.
Slide-urile de preturi sunt utilizate in abonamente unde nu exista pachete predefinite sau atunci cand pachetul este influentat de numarul de utilizatori, capacitate sau acoperirea audientei. Aceste tipuri de design pentru preturi se regasesc in interfetele de utilizator pentru vanzarile de stocare pe server, serviciile de promovare pe retelele sociale, imprumuturi sau servicii de inchiriere.
Afisati informatiile despre pret in partea frontala a cardurilor sau tabelelor de preturi. Atunci cand determinati pretul, folositi tehnica preturilor psihologice – preturile care se termina in "9".
Asigurati-va ca este unul dintre primele elemente pe care utilizatorii le vad atunci cand isi evalueaza optiunile. Folositi fonturi mai mari, text ingrosat sau culori distincte pentru a face pretul sa iasa in evidenta.
Pentru modelele bazate pe abonament, afisati prima data optiunea de plan anual. Dar lasati vizibila si optiunea pentru ciclul de facturare lunar.
Atunci cand decideti pretul, luati in considerare oferirea de reduceri. Cele mai comune reduceri sunt pentru planurile anuale – 10% sau 20% reducere fata de planul lunar normal.
Folositi etichete precum "Economisiti X%" sau "Oferta Limitata". Sau pretul original ar putea fi taiat si pretul redus langa acesta.
Prezentati o comparatie clara intre caracteristicile diferitelor planuri de preturi. Folositi pictograme pentru a ilustra ce include fiecare plan si ce nu include (optional). Asigurati-va ca evidentiati caracteristicile care diferentiaza planurile mai scumpe de cele mai ieftine.
Evidentierea optiunii de plan cea mai dorita in elementul dvs. de preturi UI poate influenta alti utilizatori sa ia aceeasi decizie. Adaugati o insigna cu "Recomandat" sau "Cel Mai Popular Plan", sau folositi o schema de culori diferita.
Pro Tip: Alegeti planul de pret pe care doriti ca utilizatorii sa-l cumpere cel mai mult.
Parcurge cursul nostru de UI/UX design pentru a invata totul despre user interface si user experience. La cursul de UI UX design de la Traction Keys vei invata cum se creaza un sistem de design, cat si cum se creeaza o pagina de preturi in UI design. Stapanirea tuturor elementelor cat si a practicilor de design UI UX te vor ajuta sa devii un designer UI UX complet si iti va asigura urmatorul tau job si viitoarea cariera.
Senior UI/UX Designer, Trainer, Mentor.
Expert in design UI/UX cu peste 10 ani de experienta. Sunt pasionat de dezvoltarea proiectelor digitale si de sprijinirea oamenilor in cresterea lor profesionala.
Trainer Certificat si Mentor.
Sales/Marketing, Trainer, UI/UX Designer, Mentor.
Serial Entrepreneur, Investor si Mentor de Vanzari cu peste 18 ani de experinta. UiPath alumni.
Trainer Certificat si Mentor.
Marketing/SEO, Trainer, Mentor.
Expert in Marketing, Copywriting and SEO.
Trainer Certificat si Mentor.
Aboneaza-te acum la newsletter pentru a primi noutati despre UI/UX si multe alte stiri interesante din domeniul technologic.
Echipa noastra de design a realizat numeroase proiecte de succes, fiecare demonstrând expertiza si creativitatea noastra in domeniul UI/UX.
Fa primul pas catre o cariera de succes in design, specializandu-te in UI design si UX design. Alatura-te comunitatii noastre de creativi si incepe sa iti transformi ideile în realitate. Completeaza formularul de mai jos si rezerva-ti locul acum!